duminică, 8 august 2010

La multi ani!

7 August 2010




 A venit momentul pe care il asteptam in fiecare an. Nu si acum. Acum imi doream mai mult ca niciodata sa se opreasca timpul in loc, ca totul sa ramana inmarmurit in preajma mea, iar eu sa raman "boboc". Stiam ca voi avea alaturi persoane pe care le iubesc. Eram constienta ca viata mea prinsese contur. Traiam pentru mine si pentru prieteni, prin mine si prin ei, cu mine si cu ei. Desi era frumos, iar eu, sarbatorita, eram rasfatata serii,lipsea ceva. Lipseau acele brate care sa ma cuprinda si acele buze care sa ma sarute si dupa care tanjeam.Ah, si nimic nu era mai frumos, decat sa ii simt inima batand.                                
Frisca, Angelli, imbratisari,zambete, multi ochi mari, erau doar pentru mine. Si surprizele apar pe rand, mai putin una. Un zambet care imi lumina ziua. Dar a aparut. L-am simtit prin telefon cand imi spunea : " La multi ani!". Da, am simtit zambetul.                                                                                                                                                                                     
Am de spus doar: Multumesc pentru amintiri! 






Ştefania Minia



2 comentarii:

  1. si stiu ca a fost o zi superba
    si stiu ca ai primit ceea ce ti-ai dorit
    adica cel putin el a fost alaturi de tine
    chiar daca doar prin telefon, dar a fost
    si ne-am distrat
    si ai facut strip-tease
    si a fost pe intuneric
    si nu te-am putut filma, la naiba :))
    si noaptea a fost frumoasa :)))
    si ne-am culcat la 9 dimineata
    si am dormit 3 ore :)))
    si am primit micul dejun la pat :x
    si am intarziat din cauza ca erai cautata pe mess si nu se mai termina odata filmul :)))
    si vara-mea si-a pierdut telefonul in ziua aia :))
    si voiam sa dau vina pe tine :))))
    si ca sa revin la subiect :))
    mi-e frica de ceea ce vei visa in noaptea balului :)))
    dar abia astept :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, a fost o zi frumoasa
    -Am primit in mare tot ce mi-am dorit
    -Da, m-a socat, dar mi-a oferit ce doar el imi poate da
    -Si nu m-am dezbracat de tot
    -Si,wow, ce tarziu ne-am culcat, si ce radeam de Bia care vorbea in somn
    Iar cat despre noaptea balului:)) Poate voi plange, sau poate voi fi fericita. Nici eu nu stiu ce mai e pana atunci.

    RăspundețiȘtergere